• 79000, м. Львів, вул. Кукурудзяна, 2
  •   +38 (067) 672-33-07
  •   +38 (063) 727-19-29

1С-Бітрікс: Корпоративний портал

1С-Бітрікс: Корпоративний портал


Управління проектами та завданнями 
Завдяки цьому інструменту стало простіше реалізовувати проекти. Ви можете поставити завдання працівникові або групі працівників. Контролювати виконання, надавати йому різні рівні пріоритету, писати коментарі, змінювати статус. Також Ви зможете враховувати витрати часу та інших ресурсів на виконання завдання. Конструктор звітності дозволить Вам і працівникам отримати звітність за проектами і завданням. 

Планування і збори 
Організація зборів ніколи не була такою простою і зручною. Вам не потрібно телефонувати запрошувати особисто Ваших співробітників, тепер це можна робити не виходячи з кабінету. Всі планування і зустрічі будуть розіслані автоматично, а також поставлено в календарі Ваших працівників. Крім того вся інформація за підсумками зборів буде доступна на порталі, що дозволить підвищити ефективність і контроль. 

Автоматизована звітність 
Дозволить робити звіти по: Перерва, початку та закінчення робочого дня, відсутності, за день або за певний період роботи. Що в майбутньому дасть можливість збільшити продуктивність витрачаючи для цього менше часу і ресурсів. 

CRM (Customer Relationship Management) 
Незамінний інструмент для менеджера компанії. За допомогою цього інструменту менеджери по роботі з клієнтами зможуть: 
вести клієнтську базу; 
записувати дзвінки, договори, листи зустрічі; 
організовувати роботу за допомогою календаря; 
налагоджувати і відстежувати роботу, як з клієнтами, так і з постачальниками; 
розсилати листи клієнтам; 
створювати бізнес процеси для обробки лидов і Угод. 
Приємним доповнення буде інтеграція з інтернет-магазином, що дозволяє обробляти замовлення прямо в CRM. Ефективність роботи з клієнтами та постачальниками буде піднесено на новий рівень. 

Внутрішні комунікації 
Миттєві повідомлення, жива стрічка, робочі групи, стрічка новин, відео звернення керівництва, об'єднують ваших співробітників для спільної роботи над проектами. Можливість «лайкати» ті чи інші події дозволяє впорядковувати корпоративний контент по його важливості і популярності. Сервіс «Є ідея?» Чи збільшить кількість цікавих ідей та проектів у Вашій компанії, що дозволить поліпшити і вдосконалити ваш бізнес. 

Автоматизація бізнес-процесів 
На порталі також доступні різного роду бізнес процеси. Такі як: оформлення відрядження, відпустки, оплата рахунків, публікація документів та інше. Простоту використання забезпечує візуальний редактор з функцією «drag & drop». 

Інтеграція з 1С, Microsoft, Google, Apple 
інтеграція з «1С: Зарплата і Управління Персоналом» 
коннектор до MS Exchange Server 2007/2010 
коннектор до MS SharePoint, інтеграція з MS Exchange Web Mail 
інтеграція з Active Directory і з MS Office 
інтеграція з календарями Google 
інтеграція з календарями, контактами на платформах Apple 

Десктопні програми 
Програми для ОС Mac і Windows, дозволять продовжувати працювати з корпоративним порталом навіть коли браузер закритий. Ви завжди будете на зв'язку і в курсі всіх подій, що відбуваються у Вашій компанії. 

Мобільні додатки 
Користуватися корпоративним порталом з мобільного пристрою можна двома варіантами. Як додатком для IOS або Android, так і використовуючи звичайний браузер. За допомогою свого смартфона Ви зможете: читати «живу стрічку», управління документами, завданнями, переглядати і відправляти файли, коментувати чи «лайкати» повідомлення інших користувачів. Технологія BitrixMobile дозволить завжди бути на зв'язку через телефон.

Повернутись до списку
comments powered by Disqus