• 79000, м. Львів, вул. Кукурудзяна, 2
  •   +38 (067) 672-33-07
  •   +38 (063) 727-19-29

CRM від Бітрікс24 - або як менеджеру збільшити ефективність роботи на 20-50% не витративши ні копійки.

CRM від Бітрікс24 - або як менеджеру збільшити ефективність роботи на 20-50% не витративши ні копійки.

bitrix24 лого

Наша компанія не перший рік займається впровадженням програмних продуктів від різних розробників. Однією з таких компаній є компанія 1с-бітрікс продукту якої ми розглянемо. Огляд буде про один з інструментів корпоративного порталу бітрікс24.

Всіх менеджерів з продажу цікавить як збільшити клієнтську базу та мало хто з них думає як збільшити її ефективність. На озброєння я пропоную взяти CRM котра входить у он-лайн сервіс бітрікс24, який представляє собою соціальний інтранет для роботи компанії. Реєстрація безкоштовна, більше того Ви маєте прекрасну можливість створити корпоративний портал для своєї компанії цілком безкоштовно.

Отож розглянемо основні можливості:

- Керувати всіма свої справами в одному місці з любої точки світу;

- Ставити задачі;

- Призначати зустрічі, дзвінки, писати листи;

- Вести базу клієнтів, партнерів;

- Створювати договори;

- Виставляти рахунки;

- Створювати «ліди»;

- Каталог товарів;

- Формувати звіти;

- Переглядати історію змін по операціях;

- Мобільна версія для android і apple.

Розглянемо детальніше кожен з них.

Оскільки сервіс он-лайн Ви зможете керувати своїми справами та відносинами з клієнтами, партнерами з любого місця, а для роботи Вам потрібен інтернет та електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук, плацент чи смартфон).

Завдяки задачам Ви ніколи не випустите, щось важливе з уваги, адже можна переглянути список завдань, задати їм статус та контролювати їх виконання.

Зустрічі, дзвінки та листи клієнтам(чи потенційним клієнтам так званим «лідам») самі розповсюдженні методи комунікації. Завдяки CRM системі Ви зможете впорядкувати їх, мати історію, бачити свій графік. Кожен менеджер погодиться, що бувають накладки у справах, щоб такого не було і максимум ефективно тримати зв'язок з Ваші клієнтом чи партерами по бізнесу цей інструмент ідеально підійде.

База клієнтів і партнерів ще один дуже важливий елемент у продажах. Маючи завжди під рукою всю необхідну інформацію ефективність та якість Ваших відносин виросте навіть не на 20-50% а у декілька разів. Завдяки фільтру можна отримати інформацію про клієнта чи партнера швидко і зробити відповідно корективи, відповісти на запитання клієнта та бути на крок попереду. Проста ситуація Вам телефонує клієнт, Ви швидко вносите у фільтр його номер, заходите у карточку і вже знаєте історію замовлень, як звати клієнта, куди потрібно відправити товар чи чим саме він цікавився минулого разу.

Створюючи та правильно оформлюючи договори через систему Ви завжди зможете побачити ефективність своєї роботи, воронку продажів, та вести облік всіх домовленостей з клієнтами чи партнерами.

Виставляти рахунки прямо з системи не виходячи з порталу та не відкриваючи додаткові програми.

«Лід» - в перекладі «Зерно», це потенційні клієнти котрих пізніше можна конвертувати у клієнтів, тобто «виростити з зерна врожай». В розділі «ліди» Ви зможете: створити «лід», задавати йому статус, вибрати джерело (що дуже важливо для аналітики), прикріпити товар котрим цікавились, вказати валюту та інші необхідні дані.

Створивши каталог товарів, розділивши його на розділи для кращої навігації Ви швидко зможете знайти необхідний продукт і надати клієнту вичерпну інформацію про нього чи відповісти на запитання про нього.

Для аналітики і підвищення ефективності роботи у системі є готові звіти та можливість створювати власні. Завдяки «воронці продаж» ви зможете швидко побачити стан ваших договорів та пріоритетні напрямки.

Ще одним приємним моментом є історія, котрі дозволить знайти та не випустити зімни котрі проводились у процесі роботи.

Оскільки є додатки для смартфонів робота з порталом в цілому та CRM системою завжди з вами. Ви не на місці? Не проблема тепер Ваші справи та комунікації з клієнтами завжди під руко.

Веб студія «Аліус» займається налаштування, інтеграцією та навчанням роботи з корпоративним порталом бітрік24.

  • 19.11.2013
Повернутись до списку
comments powered by Disqus