• 79000, м. Львів, вул. Кукурудзяна, 2
  •   +38 (067) 672-33-07
  •   +38 (063) 727-19-29

Принципи роботи контекстної реклами Yandex і Google.

Принципи роботи контекстної реклами Yandex і Google.

Принципи роботи контекстної реклами Yandex і Google.


Контекстна реклама - основний вид реклами в мережі Інтернет, яка транслюється на сайтах партнерах контекстної рекламної мережі, або в пошуковій видачі на сайті власника контекстної рекламної мережі ( контекстна реклама Yandex, контекстна реклама Google), у відповідності з інтересами користувачів. Контекстна реклама може бути текстової, графічної ( анімованої, або статичної ), або у відео форматі.

Як працює контекстна реклама ?

Найважливіше в контекстній рекламі це релевантність показу рекламних оголошень потребам та інтересам користувачів пошукової системи, або сайтів партнерів.

Визначення потреб та інтересів будується шляхом :

- відповідності рекламних оголошень пошуковому запиту в пошуковій машині.

- відповідності змісту сторінки, на якій міститься контекстна реклама, рекламним оголошенням.

- відповідності пошукової історії користувача рекламним оголошенням, які будуть показуватися йому у видачі, або на сторінках сайтів партнерів.

Релевантність показу оголошень будується на базі даних, заснованої на :

- рекламна контекстна мережа використовує ключові слова, певні рекламодавцем, для показу оголошень на сторінках, що містять їх, або для показу рекламних оголошень в пошуку при їх пошуковому запиті.

- рекламна контекстна мережу за допомогою пошукових роботів визначає тематику і основні ключові слова на сторінках сайтів партнерів.

- рекламна контекстна мережу в режимі реального часу обробляє запити і потреби користувачів.

Ціноутворення контекстної реклами.

Ціна за покази реклами, або за перехід по рекламному посиланню будується на аукціонній основі, тобто, рекламодавець, який пропонує більшу ціну за перехід по рекламному посиланню показується частіше, рекламодавець, який пропонує меншу ціну, показується рідше, або не показується взагалі. Вартість показу реклами в пошуковій видачі набагато більше, ніж на сайтах партнерів у Медійній мережі. На ціноутворення так само впливає тематика рекламованого товару, або послуги, конкурентність на ринку, сезон, якщо це сезонний товар, або послуга, а так само країна і регіон для показу рекламних оголошень. У найменшій мірі на ціноутворення може впливати час доби для показу рекламного оголошення, день тижня, а так само мову рекламного оголошення. Контекстна рекламна мережа може володіти своєю внутрішньою конкуренцією оголошень певних тематик, наприклад, контекстна реклама Yandex за деякими тематиками дорожче, ніж Google.

Основні інструменти для настройки рекламної компанії в контекстної рекламної мережі.

У рекламодавця є можливість наступних установок показу рекламних оголошень:

- країна, регіон, місто для показу. Має сенс, коли товар, або послуга орієнтовані на клієнтах певної географічної зони.

- рекламна мережа, або пошукова мережа, або і те й інше. Має сенс при маленькому рекламному бюджеті, або захист від склікування на сайтах партнерів і т.д.

- час доби, день тижня. Має сенс за певних характеристиках товару, або послуги, а так само графіка роботи компанії.

-пристрої, на яких будуть показуватися оголошення. Має сенс при вузько орієнтованості реклами на користувачів ПК, або мобільних пристроїв.

Рекламна компанія може бути налаштована за такими основними параметрами:

- ціна за клік.

- ціна за показ.

- ключові слова, що просувається товару, або послуги.

Основні показники ефективності контекстної реклами.

Покази - чим більше показів, тим більше ціна за показ і перехід по оголошенню вище конкурентів.

CTR - чим вище кількість переходів по оголошенню до кількості показів оголошення, тим оголошення привабливіше складено, або послуга більш затребувана.

Виходячи з вищенаведених елементів найбільш важливим показником є ​​відсоток повернення коштів, витрачених на рекламу, а так само прибуток, отриманий від клієнтів, залучених контекстною рекламою. Якщо контекстна реклама не ефективна, тобто не окупається, то варто переглянути політику її побудови.

Переваги контекстної реклами Google Adwords.

- нижча ціна за покази і переходи по оголошеннях.

- можливість транслювати оголошення в будь-якій точці світу і на будь-якій мові на величезній кількості сайтів партнерів у всіх країнах світу.

Переваги контекстної реклами Яндекс Директ.

- орієнтованість на російськомовних користувачів Інтернету і на країнах СНД.

- більш гнучка можливість налаштування рекламних оголошень.

- простота і продуманість інтерфейсу рекламодавця.

- більш проста можливість проведення, у тому числі і бухгалтерської складової, оплати рекламної компанії.

-строгий відбір сайтів партнерів для показу рекламних оголошень.

- чуйний супорт.

  • 10.12.2013
Повернутись до списку
comments powered by Disqus