• 79000, м. Львів, вул. Кукурудзяна, 2
  •   +38 (067) 672-33-07
  •   +38 (063) 727-19-29

Як правильно заповняти мета теги title, description, keywords.

Як правильно заповняти мета теги title, description, keywords.

Мета данні

Коротко про кожен з них.

Title – це заголовок сторінки котрий має велике значення для пошукових систем. Цей тег повинен точно і зрозуміло відображати вміст сторінки. Цей тег ми бачимо вверху відкритої у браузері сторінки та саме він відображається у спуску результатів пошуку в системах яндекс та гугл.

Description – це опис сторінки, котрий повинен містити короткий опис вмісту сторінки. Експерти говорять про те, що цей тег не є важливим так як пошукові системи не беруть його до уваги при ранжирувані сайту, але це не зовсім так. Чому ми розглянемо нижче.

Keywords – це ключові слова сторінки. Самий мало значимий тег який вже давно пошукові системи не використовують при ранжируванні сайту. Існує думка, що цей тег зовсім не потрібен і заповняти його не варто.

Розглянемо детальніше ці поля та як правильно їх заповняти.

Поле Title розмір котрого повинен бути в середньому 80-100 знаків. В цьому полі потрібно використати ключовими по котрих просуватиметься дана сторінка. Цей тег ми можемо побачити в результатах видачі пошукової системи. Виглядатиме це так:

Видача в гугл

Для прикладу якщо у нас є стаття про як правильно заповняти мета теги title, description, keywords. То поле тайтл повинно бути «Як правильно заповняти мета теги title, description, keywords.»

Keywords в це поле потрібно вписати ключовими пов’язані з даною сторінкою. Наприклад, якщо нам потрібно написати ключові слова для сторінки на котрій є товар «Ліжко К-101», то ключовими будуть такі «купити ліжко К-101, ліжко К-101 ціна, ліжко К-101 львів, ліжко К-101 в кредит, ліжко К-101 недорого, двоспальне ліжко К-101».

Description це поле багатьма оптимізаторами вважається неважливим та насправді це помилка. Хоча пошукові системи і надають йому значення при ранжируванні (сортуванні у пошуковій видачі) та саме прочитавши його користувач прийме рішення заходити до вас на сайт чи ні. Як показано на малюнку вище, значення цього поля виводитись в списку пошукової видачі під посилання на сторінку. Рекомендована довжина цього поля 150-200 символів більше немає сенсу тому, що більше 200 символів просто не відображається. Приклад правильного заповненя такого поля візьмемо за приклад товар «Ліжко К-101». Вміст поля повинен бути таки «Потрібно якісне і не дороге ліжко? Тоді ця модель ідеально Вам підійде. Заходьте до нас тут Ви знайдете те, що вам необхідно. Кращі пропозиції по ліжках та меблях для спальні.» Важливо, щоб у цьому полі був заклик до дії це підвищить клікабельність.

Заповнення мета тегів на Вашому сайті є дуже важливим для пошукового просування, адже без них шансів на успіх у пошукових системах практично нема. Часто написання необхідних мета даних називають внутрішньою сео оптимізацією сайту. 

  • 28.03.2014
Повернутись до списку
comments powered by Disqus